Reklamy

czwartek, 11 sierpnia 2011

Nokia po raz kolejny postanowiła w kreatywny sposób zaprezentować możliwości swojego flagowego smartfona. Najpierw była najmniejsza animacja poklatkowa na świecie, teraz przyszła pora na największą:

Polecam Wam również wideo dokumentujące powstawanie klipu.

środa, 04 lutego 2009

Tegoroczny festiwal reklamowy w USA (czytaj Super Bowl) mamy już za sobą. Niestety XLIII finał rozgrywek futbolu amerykańskiego moim zdaniem nie do końca się udał, biorąc pod uwagę spoty wyemitowane w jego trakcie. Innymi słowy żaden klip jakoś szczególnie nie przypadł mi do gustu. Dlatego też poniżej zamieszczam reklamę Nokii, na którą natchnąłem się dużo wcześniej, podczas cotygodniowego marnowania czasu na Vimeo.

Spot może i nie należy do nazbyt widowiskowych, ale ja akurat cenię sobie przede wszystkim sugestywny przekaz. Poza tym oprawa wizualna klipu wypada bardzo przyzwoicie. Intensywne barwy tańczące na ekranie dość dobrze komponują się z melodią w tle, dzięki czemu całość prezentuje się naprawdę nieźle, zapraszam:

Zobacz także:

  • Install Google Chrome (Flyleaf)
  • Psyop.tv
czwartek, 23 października 2008

Pastelowe barwy, atakujące znienacka miejskie krajobrazy - tak w skrócie można scharakteryzować reklamy telewizorów Sony Bravia. Ciężko przy tym odmówić im uroku, odrobiny magii, a w szczególności rozmachu.

Najnowszy spot, promujący ów szerokokątne centra domowej rozrywki, rzecz jasna idealnie wpisuje się w tę już dobrze znaną nam konwencję. A jednak czegoś tu brakuje, chociażby świeżości, odrobiny dynamizmu, czy elementu zaskoczenia. Tak, widoki są wspaniałe, melodia piękna, a kolory jak najbardziej sugestywne, ale gdzie podziała się magia? Mimo wszystko, co by nie mówić, reklama jest po prostu świetna.

Zobacz także:

poniedziałek, 21 lipca 2008

Właśnie obejrzałem świetny spot, promujący Coca-Colę i nadchodzące Igrzyska Olimpijskie w Pekinie. Wszystko byłoby w porządku, gdyby nie przykry zapach unoszący się wokół tej sportowo-politycznej szopki. Z jednej strony budzi się we mnie naprawdę wiele negatywnych emocji, jednak z drugiej - muszę przyznać, że jestem pod wielkim wrażeniem. Myślę, że mimo wszystko należy docenić kunszt grafików i animatorów ze studia Nexus.

Klip jest zabawny, dynamiczny i pełen pozytywnej energii. Mnogość detali oraz barw sprawia, że animacja cały czas tętni życiem i skutecznie przykuwa naszą uwagę. Do tego dochodzi jeszcze genialna kreska, nadająca całej kompozycji lekki i bardzo spójny charakter.

Na koniec coś dla kontrastu od Amnesty International.

niedziela, 13 lipca 2008

Nie ulega wątpliwości, że wody mórz i oceanów z roku na rok są coraz bardziej zanieczyszczone. Ścieki komunalne, odpady przemysłowe, czy plastikowe opakowania robią swoje. Organizacja Surfrider Foundation postanowiła zwrócić uwagę na ten narastający problem wydając dość specyficzny kalendarz. Koncepcja była prosta - piękna modelka, plaża i... masa śmieci:

calendar

Tak, interesujący pomysł - skrajności wplecione w powielany do znudzenia motyw, ozdabiający męskie szatnie. Ale prawdę mówiąc to fotografia z początku nie zwróciła mojej szczególnej uwagi, autentycznie nie zauważyłem na niej nic dziwnego, a wpatrywałem się przez dobre kilka sekund ;) Laureat tegorocznego The Cannes Lions International Advertising Festival, zdobywca brązowego lwa w kategorii design. Więcej przykładów znajdziecie na Osocio.

 
1 , 2 , 3 , 4 , 5 ... 13
longway

Mini blog

Treść bloga dostępna jest na licencji Creative Commons. by-nc-nd

stat4u